Letáky k přijímačkovému postupu na SŠ v ČJ a v UA 2024/2025
21. 6. 2024Co dělat, pokud vás nevzali ve 2. kole na SŠ? Připravili jsme pro vás leták s informace, jak postupovat dál. více
Co dělat, pokud vás nevzali ve 2. kole na SŠ? Připravili jsme pro vás leták s informace, jak postupovat dál. více
Kapitoly analýzy Analýza obsahuje v úvodu manažerské shrnutí, teoretická východiska analýzy včetně současného poznání, poznámky k metodologii a samotnou analytickou část, která se dělí do pěti podkapitol: Každá z podkapitol je zakončena závěry vyplývajícími z provedené analýzy. Analytická zjištění a na ně navázaná doporučení obsažená v manažerském shrnutí a celé analýze mohou přispět k podpoře dalšího rozvoje čtenářských dovedností žáků v více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Připravili jsme leták v CZ i UA k zápisům do MŠ. více
Připravili jsme leták v CZ i UA k zápisům do ZŠ. více
Projekt Administrativní činnosti základních škol realizovala v letech 2020-2022 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Projekt byl realizován v rámci programu Technologické agentury ČR BETA2 a je v souladu se Strategii vzdělávání České republiky do roku 2030+ zaměřen na zmapování a snížení administrativní zátěže veřejných i neveřejných základních škol v České republice. Odkaz na materiály pod textem ke stažení. Cíle a metody více
Na této stránce naleznete krátký popis obsahu a základní výsledky výzkumu, který pro MŠMT v letech 2022–23 provedl tým z Univerzity Palackého v Olomouci v rámci programu Technologické agentury ČR (TA ČR) BETA2. Celkové výsledky výzkumu „Analýza stavu digitální infrastruktury a jejího systémového a udržitelného financování v ČR, návrhy budoucích opatření“ a doporučení, která z výzkumu vyplynula, zahrnuje přiložená Závěrečná výzkumná zpráva. více
V rámci metodické podpory, kterou MŠMT každoročně školám poskytuje, proběhne ve spolupráci s Národním pedagogickým institutem (NPI) živě streamovaná debata, kterou můžete sledovat online již 29. 11. 2023 od 15 hodin. Motto setkání je: "Pokročilé, nebo základní digitální pomůcky? Rozhodují potřeby žáků". Anna Stočesová Martinková, vedoucí Oddělení podpory digitálního vzdělávání MŠMT, shrne základní informace o účelu, více
Samotný projekt Podpora rovných příležitostí (PROP) se primárně zaměřuje na děti se sociálním znevýhodněním. Je financován z Národního plánu obnovy (NPO) a jeho součástí je podpora škol, pedagogů i rodin, a především samotných žáků. Tuto podporu pak zprostředkovává Národní pedagogický institut České republiky. Hosty úvodního panelu byli zástupci vedení Ministerstva školství a tělovýchovy ČR Martina více
Místa pro školní psychology Místa pro speciální pedagogy Místa pro sociální pedagogy více