Konvent
Ukrajina
Dokumenty
Pro vedení školy
Kariéra
Reformy
Data
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Aktuality

Analýza "Digitální vzdělávání v zahraničí"

4. 12. 2024

Struktura analýzy Samotná analýza se dělí na 16 podkapitol podle jednotlivých států a to: Každá z podkapitol je přehledně členěná a obsahuje shrnutí a inspirativní praxi dané země, popis aktuálních strategií digitálního vzdělávání, konkrétní opatření a způsoby financování. Analýza ke stažení Financováno z projektu z projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“ více

Výsledky výzkumu "Případové studie modelů struktury řízení mateřských, základních a středních škol"

2. 12. 2024

Na této stránce naleznete krátký popis obsahu a výsledky výzkumu, který pro MŠMT prováděl Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze. Výzkum byl realizován v letech 2023 - 2024 z programu aplikovaného výzkumu Technologické agentury ČR (TA ČR) BETA2. Uvedený výzkum se snažil hledat nové cesty ke zvýšení efektivnosti řízení škol a vytvoření takových podmínek, aby více

Svazkové školy a spojená ředitelství: Nové cesty k efektivnímu vzdělávání a správě

21. 10. 2024

Dne 21. října se uskutečnila konference na téma Svazkové školy a spojená ředitelství: Nové cesty k efektivnímu vzdělávání a správě, kterou zahájila zástupkyně státního tajemníka MŠMT Martina Běťáková. V úvodním bloku vystoupil zástupce vrchního ředitele sekce vzdělávání a mládeže Jaromír Beran, ústřední školní inspektor Tomáš Zatloukal a děkan Fakulty informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické Jakub Fischer. více

Roadshow pro školy 2024 se koná po celé ČR – buďte i Vy součástí největší české konference o technologiích ve vzdělávání! 

30. 9. 2024

Pokud se zajímáte o digitální technologie nebo byste chtěli digitální vzdělávání ve škole posunout na vyšší úroveň, pak je pro vás Roadshow pro školy 2024 výbornou příležitostí. Máte jedinečnou šanci získat nejnovější tipy a rady pro moderní výuku a zároveň sdílet s dalšími účastníky své nápady a příklady dobré praxe.   Ve dnech 30. 9. – více

Webinář a prezentace MŠMT ke zpracování výkazů PAM v roce 2024

19. 9. 2024

Prezentace Záznam z průběhu webináře ke zpracování výkazů PAM 2024 (11. 9. 2024) Přímý odkaz na videozáznám na youtube. Zdroj: MŠMT 2024. Sběry statistických dat / Regionální školství / Výkazy PAM. Web: https://msmt.gov.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/statistika-skolstvi/vykaz-p-1-04-1 více

Webináře MŠMT ke zpracování statistických výkazů řady S, Z, R a M v roce 2024

19. 9. 2024

Prezentace Záznamy z průběhu webinářů UPOZORNĚNÍ: ve videozáznamu u výkladu ke str. 55 v prezentaci došlo k chybnému výkladu, platí text v prezentaci, tedy "Pokud jsou žáci plnící docházku dle § 38 nebo § 41 školského zákona organizačně začleněni v samostatné třídě, neí tato třída zahrnuta do počtu tříd v oddíle III. (resp. IIIA.)" Termíny Přehled termínů předávání více

MŠMT představuje klíčová data z publikace Education at a Glance 2024 a vypracovalo Výběr klíčových dat z tohoto dokumentu pro ČR

11. 9. 2024

Předčasné odchody ze vzdělávání jsou problémem v řadě zemí EU, přičemž mají negativní dopad na příležitosti mladých lidí na trhu práce. To má za následek zvyšování nákladů nejen pro jednotlivce, ale i pro společnost a ekonomiku. Úspěšně ukončené vzdělání může totiž zlepšit šanci na uplatnění v zaměstnání, zvýšit míru produktivity, snížit veřejné a sociální náklady, a více

Základy moderní školní infrastruktury: Na co se zaměřit?

5. 9. 2024

Ve druhém článku ze série „Jak na školní infrastrukturu?“ se zaměříme na konkrétní oblasti ze Standardu konektivity škol a na Průvodce ke Standardu konektivity škol. Cílem článku je představit témata, která jsou pro funkční a bezpečnou digitální infrastrukturu klíčová.  Standard konektivity škol napoví, na co se ve školní digitální infrastruktuře zaměřit a Průvodce ke standardu více

Přehled nezaměstnanosti čerstvých absolventů oborů vzdělání s výučním listem podle skupin oborů v jednotlivých krajích 2020-2024

19. 8. 2024

Přehled nezaměstnanosti Pro jednotlivé kraje je v tabulkách uvedena celková míra nezaměstnanosti absolventů oborů vzdělání s výučním listem za období posledních pěti let a dále míra nezaměstnanosti těchto absolventů podle skupin oborů v předchozích pěti letech. Poslední sloupec představuje průměrnou nezaměstnanost absolventů, která byla vypočtena jako průměrné procento nezaměstnanosti v jednotlivých letech 2020-2024. Při výpočtu více

Jednotný metodický
portál MŠMT
V případě zájmu nám můžete zadat Váš váš e-mail a jakmile naše novinky spustíme budeme Vás informovat na Váš email. Odběr novinek samozřejmě můžete kdykoliv později odhlásit.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami o zpracování osobních údajů.
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content