Konvent
Ukrajina
Dokumenty
Pro vedení školy
Kariéra
Reformy
Data
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Aktuality

Pomozte nastavit budoucnost škol – vaše data rozhodnou o přípravě nových učitelů.

23. 4. 2025

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy zahájilo mimořádné šetření, jehož cílem je zmapovat aktuální stav učitelů ve výuce jednotlivých předmětů – včetně jejich kvalifikace a aprobace. Výsledky poslouží jako důležitý podklad pro zajištění kvalitní výuky do budoucna. Získaná data budou využita při jednáních s vysokými školami, které připravují budoucí učitelky a učitele. Cílem je efektivněji plánovat více

Projekt IPs Datová politika hledá do týmu statistika pro analýzu vzdělávání a trhu práce a další motivované analytiky

11. 4. 2025

Na MŠMT od března 2023 realizujeme důležitý projekt s názvem IPs Datová politika. Ten pomáhá dělat kvalitní politiku založenou na datech. Práce je pořád dost, a proto hledáme další lidi, kteří do toho půjdou s námi. Teď hledáme Statistika pro analýzu vzdělávání a trhu práce, jelikož posilujeme tým. Bližší informace o činnostech na hledané pozici naleznete níže. Pro více

Statisticko-analytická zpráva k zaměstnanců a mzdovým prostředkům ve školství za rok 2024

2. 4. 2025

Na této stránce naleznete analýzu Zaměstnanci a mzdové prostředky ve školství - 2024, kterou Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy připravilo v rámci projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“. Tato analýza přináší přehled údajů o počtech zaměstnanců, vynaložených mzdových prostředcích a průměrných mzdách za rok 2024. Jde o data za období 1.-4. více

3. newsletter projektu IPs Datová politika (březen 2025)

3. 3. 2025

Newsletter ke stažení Chcete odebírat newsletter a pozvánky na akce IPs DATA?Přihlaste se přes formulář Financováno z projektu z projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“ (IPs Datová politika), reg. č. CZ.02.02.XX/00/22_005/0002901.“ více

Analytická zpráva: Přijímací řízení na střední školy pro školní rok 2024-2025: Komplexní zpráva

27. 2. 2025

Na této stránce naleznete analýzu Přijímací řízení na střední školy pro školní rok 2024-2025: Komplexní zpráva, kterou Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy připravilo v rámci projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“. Tato analýza přináší analytický přehled o všech uchazečích, kterých se přijímací řízení v roce 2024 týkalo. Zprávu shrnující to nejzajímavější více

Odborný panel středního článku ke školnímu stravování

24. 2. 2025

Program V prvním bloku vrchní ředitel sekce vzdělávání a mládeže MŠMT Jan Mareš představil pohled MŠMT na problematiku školního stravování v kontextu světové unikátnosti a ocenil práci všech, kteří se na něm podílejí. Druhá část prezentace byla věnována přímo novele vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování. Pan ředitel shrnul navrhované změny vyhlášky a okomentoval konkrétní více

Analýza „Financování vybraných vzdělávacích systémů v Evropě“

7. 2. 2025

Na této stránce naleznete srovnávací analýzu Financování vybraných vzdělávacích systémů v Evropě, kterou Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy připravilo v rámci projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“. Tato analýza přináší přehled finančních prostředků, které vybrané evropské státy investují do vzdělávání, včetně jejich členění a mechanismů přerozdělování. Dokument obsahuje manažerské shrnutí a více

DIGITÁLNÍ WELLBEING: Zdravé a bezpečné využívání digitálních technologií ve školním prostředí

3. 2. 2025

Úvod Školy při využívání digitálních technologií řeší mnoho témat pro efektivní a bezpečné využívání digitálních technologií ve vzdělávání a kladou si řadu otázek např. Jak udržet rovnováhu mezi online a offline světem? Jak se chránit před digitálními hrozbami? Co se skrývá pod slovním spojením “digitální wellbeing” a jak souvisí s kyberbezpečností? Je řada aktivit a více

Digitalizace v MŠ: Krok za krokem

28. 1. 2025

Hlavní témata Konferenci zahájil moderátor Jan Husák, koordinátor spolupráce Středního článku podpory v Plzeňském kraji. Vyzdvihl důležitost i náročnost učitelské profese, která by kromě jiného měla připravovat děti na život v digitální budoucnosti. Nevyhnutelně se tak musí představitelé vzdělávací sféry sami učit v oblasti IT dovedností. Snažil se svou pozitivní energií zpříjemnit pro mnohé účastníky obávané téma. Zároveň více

Jednotný metodický
portál MŠMT
V případě zájmu nám můžete zadat Váš váš e-mail a jakmile naše novinky spustíme budeme Vás informovat na Váš email. Odběr novinek samozřejmě můžete kdykoliv později odhlásit.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami o zpracování osobních údajů.
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content