Konvent
Ukrajina
Dokumenty
Pro vedení školy
Kariéra
Data
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Podpora při financování škol

Pro vedení školy

Důležité odkazy:


Dotační výzvy MŠMT:


Tato část bude dopracována !!!


Financování z EU:



Aktuality MŠMT k financování škol

Národní plán obnovy – výzva – Implementace komponenty 3.1 Národního plánu obnovy – implementace rámce Digcompedu

Výzva Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy k předkládání žádostí o poskytnutí neinvestiční dotace z Národního plánu obnovy na implementaci rámce DIGCOMPEDU (dále jen „Výzva“). Věcné zaměření výzvy a účelové určení dotace: Výzva je určena pro příspěvkové organizace územních samosprávných celků zřízené...

Blíží se termín závěrečného vyúčtování DIGIPROPASTI za rok 2024 pro všechny školy čerpající finanční prostředky z NPO komponenty 3.1

Letos již naposledy probíhá opakovaná finanční intervence Prevence digitální propasti tzv. DIGIPROPAST z Národního plánu obnovy v rámci komponenty 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace z programu Next Generation EU. Školy jsou povinny vyplnit závěrečné vyúčtování finančních prostředků využitých na DIGIPROPAST...

Informace k financování školních psychologů a speciálních pedagogů

MŠMT připravilo aktuální informace týkající se financování školních psychologů a speciálních pedagogů na základních školách od ledna 2025, a to s ohledem na jejich končící finanční podporu v běžných základních školách z prostředků OP JAK. Udržení školních psychologů a školních...

1 2 3 4 5 7 8 9 10

Klikni pro zobrazení:
Všech aktualit MŠMT k financování škol


Odebírejte novinky o školství
a vzdělávání srozumitelně a včas
Zadejte váš e-mail a naše novinky a upozornění vám budou chodit přímo do e-mailu. Odběr novinek můžete kdykoliv později odhlásit.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami o zpracování osobních údajů.
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content