E-learningový kurz: Podpora vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
21. 11. 2025Praha, 21. listopadu 2025 - NPI nabízí online kurz pro pedagogy zdarma v oblasti podpory žáků se sociálním znevýhodněním.Do kurzu se můžete přihlásit více
Praha, 21. listopadu 2025 - NPI nabízí online kurz pro pedagogy zdarma v oblasti podpory žáků se sociálním znevýhodněním.Do kurzu se můžete přihlásit více
Publikaci naleznete ke stažení na webu zapojmevsechny.cz. více
Publikaci naleznete ke stažení na webu zapojmevsechny.cz. více
Publikaci naleznete ke stažení na webu zapojmevsechny.cz. více
ZŠ Mikulov, Valtická 3 Základní škola Mikulov, Valtická 3 se v květnu 2025 zařadila mezi školy oceněné zlatým certifikátem Aktivní škola. Ocenění je výsledkem dlouhodobé a systematické práce zaměřené na rozvoj pohybových aktivit a podporu zdravého životního stylu žáků v průběhu celého školního dne. V rámci sdílení příkladů dobré praxe byl s ředitelem školy veden více
ZŠ Brno, Tuháčkova 25 Základní škola Brno, Tuháčkova 25 se v květnu 2025 zařadila mezi školy, které získaly zlatý certifikát Aktivní školy. Toto ocenění je výsledkem dlouhodobé, cílené práce zaměřené na rozvoj pohybových aktivit a podporu zdravého životního stylu žáků v průběhu celého školního dne. V rámci sdílení příkladů dobré praxe byl s ředitelem školy více
Praha, 17. října 2025 - Segregace romských žáků je jedním z významných problémů ve vzdělávání napříč mnoha státy Evropy. Mezinárodní instituce jasně více
Praha, 14. října 2025 - Jak umožnit žákyním a žákům smysluplně a bezpečně trávit volný čas a dát jim prostor pro seberealizaci? Jednou z možností je více
Praha, 14. října 2025 - Sociální role školy je už dlouho diskutovaným pojmem, který nabývá v posledních letech na významu, a to nejen se zvyšujícím s více
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy připravilo metodické infografiky pro pracovníky správních úřadů a dalších organizací k podpoře při zpracování statistických výkazů řady P. Tyto podpůrné infografiky shrnují potřebné informace a odkazy související se zpracováním těchto výkazů. Zaměřují se na problematiku předávání a zpracování výkonových výkazů v roce 2025 s důrazem na oblasti, v nichž se často chybuje nebo více