E-learningový kurz: Podpora vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
21. 11. 2025Praha, 21. listopadu 2025 - NPI nabízí online kurz pro pedagogy zdarma v oblasti podpory žáků se sociálním znevýhodněním.Do kurzu se můžete přihlásit více
Praha, 21. listopadu 2025 - NPI nabízí online kurz pro pedagogy zdarma v oblasti podpory žáků se sociálním znevýhodněním.Do kurzu se můžete přihlásit více
Publikaci naleznete ke stažení na webu zapojmevsechny.cz. více
Publikaci naleznete ke stažení na webu zapojmevsechny.cz. více
Publikaci naleznete ke stažení na webu zapojmevsechny.cz. více
Praha, 17. října 2025 - Segregace romských žáků je jedním z významných problémů ve vzdělávání napříč mnoha státy Evropy. Mezinárodní instituce jasně více
Praha, 14. října 2025 - Jak umožnit žákyním a žákům smysluplně a bezpečně trávit volný čas a dát jim prostor pro seberealizaci? Jednou z možností je více
Praha, 14. října 2025 - Sociální role školy je už dlouho diskutovaným pojmem, který nabývá v posledních letech na významu, a to nejen se zvyšujícím s více
Od 1. 1. 2024 došlo v rámci regionálního školství (MŠ, ZŠ a SŠ) k zakotvení pozice provázejícího učitele. Cílem tohoto opatření je zkvalitnění praxí a propojení přípravy budoucích učitelů a samotných škol. Systém podpory provázejících učitelů a pedagogických praxí je nyní pilotován v rámci pokusného ověřování. Od roku 2026 bude financován na základě zvláštního normativu více
Na této stránce naleznete informace o jednotlivých etapách reformy přípravy a podpory učitelů a učitelek. 1. etapa reformy (2021-2024) je shrnutím dosavadních kroků. 2. etapa reformy (2025-2028) popisuje současné a budoucí kroky. 1. etapa reformy (2021-2024) Úvodní informace Jako ministerstvo usilujeme o rozvoj vzdělávání a směřujeme přitom ke dvěma dlouhodobým cílům, které jsme zakotvili do více
Na této stránce naleznete důležité dokumenty související s Kompetenčním rámcem absolventa a absolventky učitelství, tzn. samotný Kompetenční rámec, Průvodce implementací KRAAU, Oborově specifické kompetenční rámce (OSKR) a výsledky Národního šetření učitelských kompetencí. Kompetenční rámec Kompetenční rámec absolventa a absolventky učitelství vznikl jako jeden z výsledků spolupráce fakult připravujících učitele s Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy více