Školy hledají školní psychology, speciální pedagogy a sociální pedagogy
12. 9. 2025Místa pro školní psychology Místa pro speciální pedagogy Místa pro sociální pedagogy více
Místa pro školní psychology Místa pro speciální pedagogy Místa pro sociální pedagogy více
MŠMT doporučuje... Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy pro školy a školská zařízení připravilo materiál, ve kterém Vám chceme poskytnout základní podklad k aplikaci těchto změn ve Vaší organizaci. Informace jsou zaměřené na úpravu podmínek práce na dálku (tzv. „home office“), na změny v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, na novinky u doručování v pracovněprávních vztazích i dalšími instituty, a to vše více
Rodina se sociálním znevýhodněním – o koho jde? Pojem rodina se sociálním znevýhodněním je poměrně široký, jak se v prvním díle podcastu dozvíte. Zahrnuje rodiny ohrožené nízkým příjmem, nezaměstnaností, nejistotou zaměstnání, rodiny, které mají problémy s bydlením (často se stěhují nebo na malém prostoru bydlí mnoho lidí najednou), ale i rodiny samoživitelek/samoživitelů s jedním příjmem. Zároveň společným rysem více
Cíle a metody výzkumu Hlavním cílem projektu bylo získat relevantní a věrohodné informace o potřebách škol a školských zařízení v souvislosti s implementací strategických dokumentů, které budou využívat aktéři na národní i regionální úrovni při tvorbě příslušných opatření či evaluacích implementace zejména Strategie vzdělávací politiky ČR 2030+ a jejího implementačního dokumentu Dlouhodobého záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací více
Kdo se do veřejné konzultace zapojil Do veřejného projednávání se zapojilo celé spektrum osob a organizací: Další kroky směrem ke schválení Dlouhodobého záměru 2023-2027 Odbor vzdělávací politiky MŠMT, který práce na DZ ČR 2023-2027 koordinuje, tyto podněty velmi přivítal. Otevřenou debatu s odbornou i širokou veřejností považuje resort za zásadní pro bezproblémovou implementaci, která má více
Přehled nezaměstnanosti Pro jednotlivé kraje je v tabulkách uvedena celková míra nezaměstnanosti absolventů oborů vzdělání s výučním listem za období posledních pěti let a dále míra nezaměstnanosti těchto absolventů podle skupin oborů. Poslední sloupec představuje průměrnou nezaměstnanost absolventů, která byla vypočtena jako průměrné procento nezaměstnanosti v předchozích pěti letech. Při výpočtu míry nezaměstnanosti čerstvých absolventů škol více
Praha, 11. června 2025 - Podívejte se na sérii reportáží ze škol, kde se daří pracovat se žáky se sociálním znevýhodněním. Naleznete v nich konkrétní více
Národní pedagogický institut ČR realizuje od ledna 2024 v rámci Národního plánu obnovy projekt NPO 3.1 – AIDIG, jehož cílem je rozvoj digitálních kompetencí učitelů všech stupňů škol. Projekt staví na evropském kompetenčním rámci DigCompEdu a reaguje na výzvy spojené s nástupem generativní umělé inteligence, kyberbezpečností či mediální gramotností. Učitelům nabízí cílené vzdělávací programy a více
Praha, 31. května 2025 - Další číslo časopisu EDURevue, se věnuje jednomu z klíčových témat současného vzdělávání – podpoře žáků se sociálním znevýho více
Praha, 28. března 2025 - Školy dnes čelí široké nabídce preventivních programů, jejichž kvalita se může výrazně lišit. Někdy je složité rozpoznat, kt více