Reformy
Konvent
Ukrajina
Dokumenty
Pro vedení školy
Kariéra
Data
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Aktuality

Analýza "Digitální vzdělávání v zahraničí"

4. 12. 2024

Struktura analýzy Samotná analýza se dělí na 16 podkapitol podle jednotlivých států a to: Každá z podkapitol je přehledně členěná a obsahuje shrnutí a inspirativní praxi dané země, popis aktuálních strategií digitálního vzdělávání, konkrétní opatření a způsoby financování. Analýza ke stažení Financováno z projektu z projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“ více

Výsledky výzkumu "Případové studie modelů struktury řízení mateřských, základních a středních škol"

2. 12. 2024

Na této stránce naleznete krátký popis obsahu a výsledky výzkumu, který pro MŠMT prováděl Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze. Výzkum byl realizován v letech 2023 - 2024 z programu aplikovaného výzkumu Technologické agentury ČR (TA ČR) BETA2. Uvedený výzkum se snažil hledat nové cesty ke zvýšení efektivnosti řízení škol a vytvoření takových podmínek, aby více

Shrnutí 4. odborného panelu projektu IPs Datová politika: "Od analýzy k pochopení - co nám říkají datové analýzy PISA a PIRLS?"

26. 11. 2024

Zahájení 4. odborného panelu projektu IPs DATA. Odstraňování nerovností ve vzdělávání Nerovnosti ve vzdělávání jsou stále zásadním problémem, který je v České republice primárně ovlivněn rozdílným socioekonomickým rozvojem regionů. Strukturálně znevýhodněné regiony, jako Karlovarský a Ústecký kraj, čelí nízké míře aprobované výuky a nedostatku kvalifikovaných učitelů. Naopak Moravskoslezský kraj, díky dostatečnému počtu kvalifikovaných pedagogů, dokáže více

2. newsletter projektu IPs Datová politika (říjen 2024)

25. 10. 2024

Newsletter ke stažení Chcete odebírat newsletter a pozvánky na akce IPs DATA?Přihlaste se přes formulář Financováno z projektu z projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“ (IPs Datová politika), reg. č. CZ.02.02.XX/00/22_005/0002901.“ více

MŠMT představuje klíčová data z publikace Education at a Glance 2024 a vypracovalo Výběr klíčových dat z tohoto dokumentu pro ČR

11. 9. 2024

Předčasné odchody ze vzdělávání jsou problémem v řadě zemí EU, přičemž mají negativní dopad na příležitosti mladých lidí na trhu práce. To má za následek zvyšování nákladů nejen pro jednotlivce, ale i pro společnost a ekonomiku. Úspěšně ukončené vzdělání může totiž zlepšit šanci na uplatnění v zaměstnání, zvýšit míru produktivity, snížit veřejné a sociální náklady, a více

Přehled nezaměstnanosti čerstvých absolventů oborů vzdělání s výučním listem podle skupin oborů v jednotlivých krajích 2020-2024

19. 8. 2024

Přehled nezaměstnanosti Pro jednotlivé kraje je v tabulkách uvedena celková míra nezaměstnanosti absolventů oborů vzdělání s výučním listem za období posledních pěti let a dále míra nezaměstnanosti těchto absolventů podle skupin oborů v předchozích pěti letech. Poslední sloupec představuje průměrnou nezaměstnanost absolventů, která byla vypočtena jako průměrné procento nezaměstnanosti v jednotlivých letech 2020-2024. Při výpočtu více

Jednotný metodický
portál MŠMT
V případě zájmu nám můžete zadat Váš váš e-mail a jakmile naše novinky spustíme budeme Vás informovat na Váš email. Odběr novinek samozřejmě můžete kdykoliv později odhlásit.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami o zpracování osobních údajů.
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content